Digitalne storitve so neosebne. Nakupovanje na spletu, klepetanje z boti na spletnih straneh, kontakti na internetu,... so precej neosebni pogosto prek izmišljenih psevdonimov in lažnih profilnih slik. Velikokrat se zanašamo na anonimnost spleta in splošno znano je, da se interakcija bistveno spremeni ko maska anonimnosti pade. Tudi pri spletnem naročanju je tako. Stranka dobi občutek, da tako kot je poklikala termin, lahko enako enostavno samo sporoči svojo odsotnost, pa bo vse v redu. Temu je tako večinoma zaradi neosebne komunikacije, saj nas stranka ne vidi in ne sliši in ima zato občutek, da je taka zaveza manj vredna. Pa je temu res tako? Seveda ne! Za izvajalca storitve je pač vseeno, ali je sam zapisal termin ali se je to zgodilo samodejno. Rezultat je enak: termin je zaseden in odpoved v zadnjem trenutku pomeni zanjo izgubo!
Po drugi strani je ta ista neosebnost lahko tudi pozitivna, saj se nove stranke, ki se običajno ne naročajo pri nas, lažje naročijo prek spleta kot prek telefona, prav zaradi te neosebnosti. To pomeni, da lahko preko spletnega naročanja pridobimo nekaj novih strank prav zaradi takega načina naročanja!
Osebni nagovor stranke: Na začetnem oknu spletnega naročanja namenite stavek ali dva stranki! Napišite prijazen uvodni nagovor, ki predstavi pravila naročanja, sam potek in možnost odpovedi. na ta način bo stranka bolje razumela sam postopek in tudi posledice odstopa od naročila.
Jasna pravila: Poskusite biti čimbolj jasni pri pravilih naročanja. Kdaj se lahko naroči, kot tudi do kdaj lahko odpove oz. zamenja termin.
Definirajte pogoje uporabe: Lahko tudi definirate in spišete pogoje uporabe storitve in celo zahtevate, da jih stranka pred izbiro termina prebere in potrdi.
Če razmišljate o uvedbi naročanja pri vašem delu, je Kdajbi.si odlična rešitev! Kdajbi.si je spletna platforma, ki omogoča enostavno in hitro naročanje na storitve. S svojo uporabniku prijazno zasnovo in številnimi funkcionalnostmi je idealen pripomoček za vse izvajalce najrazličnejših storitev.
Prednosti Kdajbi.si:
Neosebna komunikacija pri spletnem naročanju je lahko pozitivna (saj olajša naročanje novim strankam) ali negativna (lažja odpoved termina).
Vsekakor jo moramo upoštevati in dobro je, da spletno naročanje ustrezno prilagodimo. Z KdajBi.si je to enostavno!