Včasih se zgodi, da stranka ne pride na dogovorjen termin. (Zanimivo, a ponavadi vedno ista stranka!) Gužva v službi, zbolela, zaspala, pozabila... Se zgodi. Za stranko nič hudega - "daj me prosim prenaroči", zame kot za izvajalca, pa izgubljen čas in denar... Kako se rešiti neprihodov strank?
Če stranka odpove termin v zadnjem trenutku, ali sploh ne pride na termin, to povzroči izgubo dohodka. Prav tako lahko zamude strank vplivajo na urnik in povzročijo zamude pri drugih strankah. Dejstvo je, da so zamude in neprihodi za izvajalce moteči, za stranke pa niti ne tako. Stranka lahko vedno pride kasneje oz. se prenaroči, izvajalec pa je le malokrat vesel nepričakovanega "prostega časa", še manj pa izgube prihodka.
Jasno izraženo neodobravanje: Seveda je naveč v osebnem pristopu. Stranki dajmo jasno vedeti, da je situacija za njih drugačna kot za nas, da zamud ne toleriramo, še manj pa neprihodov. Pojasnimo, da zamude motijo naše delo in krajšajo čas, ki bi ga lahko namenili njim.
Opomin: Nekateri se poslužujejo opominov - neprihod zabeležijo in po določenem številu opominov stranke ne naročijo več.
Predplačilo: Ko se stranka naroči, prejme predračun za naročeno storitev ali pa avasni račun v določenem pavšalnem znesku. Brez plačila, njen termin ni rezerviran.
Zaračunavanje neprihodov: Nekateri vsak neprihod zaračunajo. Seveda o tem predhodno seznanijo stranko in, ko se stranke navadijo, s tem ni nikakršnih težav. Seveda je to mogoče le pri rednih strankah, s katerimi smo v pristnih odnosih.
Z beleženjem neprihodov: V KdajBi.si si lahko zabeležite vsak neprihod ali zamudo v obliki opombe pri posamezni stranki. Ta se poudarjeno prikaže, ko poskušamo stranko naročiti. Na tak način nas sistem opozori med postopkom naročanja in s stranko lahko primerno skomuniciramo (jo opozorimo).
S pravočasnimi sms opomniki!: Sistem KdajBi.si lahko nastavimo tako, da samodejno dnevno pošilja sms opomnike naročenim strankam. Na tak način stranko pravočasno spomnemo na termin in s tem zmanjšamo neprihode.
Če razmišljate o uvedbi naročanja pri vašem delu, je Kdajbi.si odlična rešitev! Kdajbi.si je spletna platforma, ki omogoča enostavno in hitro naročanje na storitve. S svojo uporabniku prijazno zasnovo in številnimi funkcionalnostmi je idealen pripomoček za vse izajalce najrazličnejših storitev.
Prednosti Kdajbi.si:
Neprihodi so izguba! Lahko jih zmanjšate ali pa se jih celo znebite! Vse je odvisno od vašega odnosa s stranko. S pomočjo platforme Kdajbi.si lahko enostavno uvedete učinkovit sistem naročanja, ki bo vašemu salonu prinesel večjo organizacijo, boljši pregled nad termini in zadovoljstvo strank.
Če še niste preizkusili beleženja neprihodov in sms opomnikov, je morda zdaj pravi čas, da ga uvedete in zmanjšate neprihode strank!