Nekateri ne naročajo!?

16.01.2025

Nekateri saloni sploh nimajo naročanja! Prideš, počakaš ali pač prideš drugič...? Kako jim uspe?




Mi nimamo naročanja. Pa ga res nimamo?

Nekateri shajajo brez naročanja strank. Imajo stalni urnik, takrat so v salonu in kdor prej pride prej melje. Če kdo pokliče se zmenijo za termin, seveda pa je vse bolj stvar dogovora. Stranke so tega vajene in če je treba pač malo počakajo. Ko vstopi nakjučni mimoidoči, sproti zve kdaj lahko pride, če ima srečo je lahko na vrsti takoj. Sicer pa se dogovori za termin. No, pa smo spet tam - termin! Se pravi, da naročanja ni, po drugi strani pa spet je, saj se dogovorim za termin? Kakorkoli, nazadnje ugotovimo, da seveda neke vrste naročanje vendarle je, le bolj doovorno, ustno, sproščeno in nič ni zapisano, fiksno... Ker nekateri težimo k organiziranosti in učinkovitosti, tak način vsekakor ni za vsakega kjer pa deluje, deluje presenetljivo dobro. Res pa je, da se mora prilagoditi tako izvajalec, kot tudi stranka. Izvajalec se sprijazni, da je vedno na voljo v salonu tudi če nima strank, saj nikoli ne veš kdaj bo kdo prišel, po drugi strani pa se morajo takemu načinu dela prilagoditi tudi stranke, saj ne vedo kdaj bodo na vrsti. Nekaterim to odgovarja, večini pač ne.



Lastnosti ne naročanja v salonu


  1. Fleksibilnost: Ena največjih prednosti nenaročanja je fleksibilnost. Stranke, ki morda potrebujejo frizerske storitve v zadnjem trenutku, lahko pristopijo in so takoj na vrsti. Če je salon konstantno zaseden, pa je težko priti na vrsto, razen, če je mogoče, z daljšim čakanjem.

  2. Organizacija salona: Z naročanjem lahko frizerski saloni bolje organizirajo svoj delovni čas. Frizerji imajo jasen pregled nad svojim urnikom, kar omogoča boljšo pripravo na vsako stranko in bolj optimalno izrabo delovnega časa. Po drugi strani je v salonih, ki ne naročajo mogoče bolj sproščeno in manj pritiska.

  3. Gneča ali priložnost za klepet?: Z vnaprejšnjim naročanjem se zmanjšajo vrste in gneča v salonu, kar prispeva k bolj mirnemu in prijetnemu okolju tako za stranke kot za zaposlene. Drugi čakajoče vidijo kot priložnost za prijazen klepet, čakajoči pa kot priložnost za umiritev in odklop...

  4. Odpovedi in zamude: Brez naročanja ni odpovedi in zamud! Če stranka odpove termin v zadnjem trenutku, to lahko povzroči izgubo dohodka za salon. Prav tako zamude strank lahko vplivajo na urnik in povzročijo zamude pri drugih strankah.

  5. Stres za izvajalce: Čeprav lahko naročanje pomaga pri organizaciji, lahko včasih povzroči tudi stres za izvajalce, še posebej, če so termini preveč zgoščeni ali če pride do nepredvidenih sprememb v urniku.



Kdajbi.si je rešitev za enostavno naročanje


Če razmišljate o uvedbi naročanja v vašem frizerskem salonu, je Kdajbi.si odlična rešitev. Kdajbi.si je spletna platforma, ki omogoča enostavno in hitro naročanje na storitve. S svojo uporabniku prijazno zasnovo in številnimi funkcionalnostmi je idealen pripomoček tako za frizerje kot za stranke.

Prednosti Kdajbi.si:

  • Enostavna uporaba: Uporabniški vmesnik je intuitiven in enostaven za uporabo tako za stranke kot za frizerje.
  • Pregleden urnik: Frizerji lahko enostavno upravljajo svoje termine in imajo vedno pregled nad svojimi obveznostmi.
  • Opozorila in opomniki: Stranke prejmejo avtomatska opozorila in opomnike za svoje termine, kar zmanjšuje tveganje zamud in odpovedi.
  • Prilagodljivost: Platforma omogoča prilagoditev urnikov glede na potrebe salona in strank.


Zaključek


Ne naročanje ni za vsakogar! Primeren je za frekventne lokacije in za storitve, kjer vnaprejšnja priprava ni pomembna. S takim načinom dela se morajo strinjati izvajalci in stranke. Vsem to ni všeč, a nekateri si drugačnega načina ne prestavljajo. Še vedno sem mnenja, da ima naročanje v frizerskem salonu svoje prednosti in slabosti, vendar ob pravilni uporabi lahko bistveno izboljša izkušnjo tako za stranke kot za frizerje. S pomočjo platforme Kdajbi.si lahko enostavno uvedete učinkovit sistem naročanja, ki bo vašemu salonu prinesel večjo organizacijo, boljši pregled nad termini in zadovoljstvo strank.

Če še niste preizkusili naročanja, je morda zdaj pravi čas, da ga uvedete in izboljšate poslovanje svojega salona!